söndag 29 maj 2016

Book Haul


A Drop of Night av Stefan Bachmann
Please Don't Tell av Laura Tims
The Inquisition av Taran Matharu

Dessa tre böcker har jag fått hem denna vecka. Är särskilt nöjd med att äntligen ha A Drop of Night här hemma (haft flera problem med förseningar och ofrivillig avbokning av den, men äntligen har jag ett ex), men ser väldigt mycket fram emot alla. Och omslaget till The Inquisition är väl bara så snyggt?! <3

Har du läst, eller vill du läsa, någon av böckerna? Vad tyckte du i såna fall?

2 kommentarer:

  1. Ja, omslaget till The Inquisition är verkligen fint! Och jag ser fram emot din recension på The Novice för jag har varit så nyfiken på den :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tyckte riktigt bra om The Novice, men har förhoppningar om att The Inquisition ska vara ännu bättre. Det finns så mycket potential i serien. Recensionen är skriven, så den kommer snart. Men jag kan gärna rekommendera den redan nu. :)

      Radera