söndag 15 maj 2016

Book Haul - The Crown + Födelsedagspresenter


The Crown av Kiera Cass
Harry Potter Magiska vidunder målarbok


Romancing the Nerd av Leah Rae Miller
Lady Renegades av Rachel Hawkins


Riders av Veronica Rossi
A Fierce and Subtle Poison av Samantha Mabry

Äntligen har mina födelsedagspresenter kommit. Jag är så glad, och ser så mycket fram emot att läsa alla (men kanske allra mest Lady Renegades). Jag fick också en fin Harry Potter målarbok på min födelsedag, och avslutande delen i The Selection serien, The Crown, hittade hem till mig i måndags. Den har jag redan läst, och tyckte så mycket om den.

Har du läst, eller vill du läsa, någon av böckerna? Vad tyckte du i såna fall?

8 kommentarer:

  1. Romancing the nerd vill jag också läsa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då hoppas jag att du får göra det snart, och att vi båda tycker om den. :)

      Radera
  2. Jag skulle inte våga måla i den Harry Potter målarboken, skulle vara så rädd för att förstöra bilderna :P

    Har inte läst någon av dessa böcker faktiskt. Ska bli spännande att se vad du tyckte sedan :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag känner lite detsamma. Men samtidigt ser jag fram emot att måla draken. :P

      Radera
  3. Det ska bli roligt att få se vad du tycker om Riders, jag har knappt hört något om den sedan den kom ut... Och HP målarboken är ju bara för fin! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte eller hört särskilt mycket om den, men eftersom jag älskar Under the Never Sky trilogin så är jag väldigt nyfiken. Hoppas att den lever upp till förväntningarna. :) Och visst är den fin, jag har nästan lite dåligt samvete över att börja måla i den. :P

      Radera
  4. jag blir lite nyfiken på Romancing the Nerd. Vet inget om den men titeln var rätt episk :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mm, det är en companion till The Summer I Became a Nerd. Vilken jag har läst, och tyckte var så mysig. Så hoppas att den här också är bra. :)

      Radera