lördag 22 mars 2014

Book Haul


Ruins av Dan Wells
Dödens trubadur av Fredrik Lindblom
Jag har bara läst första boken, Partials, i Dan Wells trilogi, men gillade den väldigt mycket. Nu när jag har både bok 2 & 3 hemma, så planerar jag att läsa igenom hela serien ganska så snart. 
Plus att omslagen är superfina.
Dödens trubadur har jag längtat mycket efter, och jag håller på att läsa den just nu. Har kommit ca 100 sidor in, och gillar den väldigt mycket. Jag vill också passa på att tacka Fredrik Lindblom och Ascentoria för recensionsexemplaret; tack så mycket!


The Beast of Callaire av Saruuh Kelsey
Jag var inte alls beredd att få ett fysiskt recex av den här boken, och blev därför superglad när den kom i brevlådan. Jag tyckte väldigt mycket om Saruuh Kelseys debutbok, och jag tror att hennes nya serie kan vara ännu bättre. Recensionsdatumet är inte förrän i maj, men vi får se hur länge jag kan hålla mig..är så nyfiken på den här boken!
Thank you so much for the ARC, Saruuh, I can't wait to read it!

2 kommentarer:

  1. Jag fick oxå hem Dödens trubadur förra veckan och ser fram emot att läsa den! Har precis börjat på Röd Skymning och det ser lovande ut :) Jag måste även ta tag i Partials serien snart! Har första boken hemma...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vad kul. Jag tyckte jättemycket om Röd skymning, och Dödens trubadur var ännu bättre. Jag hoppas du gillar båda två! :) Första Partials boken var också bra, mycket science och bra förklaringar..hoppas du gillar den med. :)

      Radera