måndag 8 april 2013

Liebster Blog Award

Jag har fått utmärkelsen av finaste Maddie, tack så hemskt mycket!
Utmärkelsen går ut på att jag ska svara på 9 frågor och sedan skicka den vidare.


Vad ville du bli när du var liten?
Jag älskade hästar, så jag har för mig att jag ville bli veterinär eller ridlärare.
När jag var lite äldre ville jag, tack vare John Grishams böcker, bli advokat.

Vad är du idag?
Pass.

Vart vill du helst resa?
Just nu vill jag väldigt gärna åka till London och besöka Warner Bros Studio Tour - The making 
of Harry Potter.

Var ser du dig själv om fem år?
Jag har ingen som helst aning. Framtiden är för svår för att tänka på.

Rött eller vitt?
Jag vet inte hur jag ska tolka frågan. Gäller det vin säger jag inget av dem, gäller det
färgen så väljer jag rött.

Sommar eller vinter?
Jag älskar vintern under December månad, sedan hatar jag den. Är inte sådär överdrivet
förtjust i sommaren heller. Jag väljer våren.

Skog eller hav?
Hav, så länge jag bottnar i det och det inte finns hajar.

Vad gör dig ledsen?
För mycket. Död, sjukdomar, orättvisor, djurplågeri..för att nämna några.

Vad är det bästa du vet?
Min man, mina hundar & katt, mina systrar och min familj. 
Böcker, tv-serier, filmer, Buffy the Vampire Slayer, färgen rosa, att pyssla. Harry Potter. Bra musik.

Nu ska jag alltså skicka vidare den här utmärkelsen till 5 andra bloggare. Jag tror att nästan
alla har fått den, men några jag inte tror har gjort den och som jag vill ge till är:

Linnea från Liijobooks, Jennifer från A love for books, Frida från Fridas Bokhylla
Eve på min bok och jag och Rebecka från Mina Thoughts

1 kommentar: